BeszámoLÓ- avagy a lovak és a marketing

2018. január 25-én rendezték az 5. Magyar Marketing fesztivált Budapesten, ahol a Lovasok.hu is jelen volt. A hatalmas rendezvényen több száz ember megfordult, abból a célból, hogy naprakészek maradjanak az eladás trendjeivel, illetve értékes kapcsolatokat építhessenek ki más marketingesekkel. A Lovasok.hu standja újszerűségével kiemelkedett a többi közül, így sokak szemét magukra vonták. Vajon mi az azonosság a Lovasok.hu és a marketing között?

Elérni titeket. A Lovasok.hu célja egy közösség kiépítése, amin keresztül a Lovasok nem csak értékes információkat kapnak, amik hozzásegítik őket lovaik és önmaguk mélyebb megismeréséhez, hanem kedvezményekhez is jutnak az élet minden területén. A marketing pedig egy eszköz, ami segít, hogy a lehető legtöbb Lovast elérjük.
Bevallom, a legtöbb embert a lovakhoz fűződő kötődésük állított meg, míg másokat a kíváncsiságuk vitt a standunkhoz. “Mit keresnek lovak a Marketing fesztiválon?” – szinte majdnem annyiszor hangzott el, mint az “Azért jöttem ide, mivel nekem is van lovas ismerősöm.” Vagy ő maga volt a lovak szerelmese évek óta.
A Lovasok.hu klubkártyájáról meséltem nekik, és szerencsére gyorsan megtaláltuk az azonosságot. Azzal mindenki egyetértett, hogy kedvezményesen vásárolni lovas és “nem lovas” cikkeket, élményeket – ilyen például egy külföldi nyaralás – nem csak spórolás szempontjából kedvező, hanem így biztosan olyan emberekkel ismerkedhet meg, akiknek hasonló az érdeklődésük.

A networking mellett én is tanulni jöttem, ezért beültem a 2018 Facebook változásai című előadásra. Mivel az új évben a facebook megváltoztatta az algoritmusát, így előtérbe helyezte az ismerőseink posztjait, ezért csökkent sok cég elérése. Apró trükkökkel, mint “képsorok” posztolásával, chatbotok alkalmazásával, illetve az Instagram bevonásával megtarthatjuk jelenlegi követőink figyelmét.
A nap záróeseménye a kiállító cégek nyereményjátékainak győzteseinek kihirdetése volt, ahol a Lovasok.hu 1.000.000 Ft értékű megjelenést sorsolt ki.

Találkozzunk jövőre is!

2018.02.06. Írta: Horesnyi Szilvia
Fotó: Horesnyi Szilvia